2006/12/31
آخرین پست سال دو هزار و شش
آخرین پست سال دوهزار و شش رو درحال نوشیدن یک لیوان چای جاسمین داغ اینجا میذارم .
یکی از کارهای مثبتی که در روزهای پایان سال دوهزار و شش انجام دادم این بود که خودم به تنهایی موهامو رنگ کردم البته این دفعه عین بچه آدم و با قلم مو و شونه و ... نه مثل دفعه پیش که رنگها رو عین ماست با دستم مالیدم روی موهام و ماساژ دادم . البته در نهایت نتیجه هر دو یکی شد ولی این بار احساس کردم کار رو درست انجام داده ام .
دیروز روز عجیبی بود . خیلی با خودم درگیر شده بودم . اینکه چقدر خودمو می شناسم و اینکه چقدر به احساسات خودم توجه میکنم . اینکه چرا بعضی وقتها به چیزهایی که احساس میکنم اعتماد نمیکنم یا بهتر بگم ، توجه نمی کنم .
مامانم زنگ زد و یک خبر بد بهم داد . خبر مرگ کسی که من اصلا ندیده بودمش اما احساس خوبی بهش داشتم و اصلا موقع مرگش نبود و خلاصه حسابی رفته بودم تو فکر . به مرگ همه اطرافیانم فکر کردم . خودمو تو موقعیتهای مختلف قرار می دادم و برای همین همش احساس گریه داشتم . همیشه وحشت دارم از مرگ پدر و مادرم . نمی دونم بعدش چی میشه . به مرگ خودم که فکر میکنم فقط یک نقطه تاریک توش هست اونم اینکه اگر من بمیرم زندگی پدر و مادرم رو تباه میکنم . به همین دلیل فقط دلم نمی خواد زودتر از اونا از این دنیا برم .
دیروز چهارمین سالگرد فوت مامان بزرگم هم بود و به طور کاملا اتفاقی از صبح تا شب همش موزیک آذری گوش میدادیم و خب این موسیقی مورد علاقه مامان بزرگم بود و منم از خیلی از ترانه هاش خاطرات زیادی داشتم .
امشب می خواییم بریم یک جایی که موقع سال نو آتیش بازی تماشا کنیم . هوای دبی بسیار خنکه و اگه از نوشیدنیهای گرم کننده استفاده نمیکنید لباس گرم فراموش نشه .
سال خوبی داشته باشین .
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
delam mikhad ye bar mohamo in rangi konam ama mitarsam taghiire rang bede... sale khubi ro barat arezu mikonam, rasty man hese shishome ghavi daram, kheili chizha ro az ghabl mibinam, ama baz ham say mikonam be in ehsasatam bi etena basham chon bade ye modat adam be bazi az tarshasham reaction neshun mide o unha ro ba ehsasatesh ghaty mikone

Anonymous Anonymous said...
che range ghashangi niki jan,
adamo yade mohaye rose to film titanic mindaze:)
man ham baraye to va khonevadat sale khoshi arezoo mikonam:)

Anonymous Anonymous said...
Age toonesti ketabe safare rooh ra bekhoon. dige az marg badet nemiad va nemitarsi. dar morede man ke intori bood.
sale khoobi dashte bashi

Anonymous Anonymous said...
moosighish kolli beh delam neshast.man ro bebakhshiiiiin keh hamash khoshhaaaal o shad boodam o hey darkhasteh moosighiyeh shaaad mikardam,aslan nemidoonestam salgardeh maman bozorgetooneh.
khodaa roohesh ro shad koneh
az pejhman ham kolli tashakor konid