2006/12/22
یلدا بازی
پرگلک و جوجه اردک سفید منو دعوت کردن به یلدا بازی . این هم چند نکته از من که شاید نمی دونین .
یکم : وقتی از کسی خوشم بیاد براش همه کار میکنم و وقتی از کسی بدم بیاد کاملا نادیده میگیرمش . من اصلا اهل داد و بیداد نیستم . اونایی که این بلا سرشون اومده میگن اینکه نادیده میگیرمشون از صد تا فحش و دعوا و داد وبیداد بدتره و خیلی تحقیر آمیزه . البته باید بگم این رفتار زشت یک خرده ارثیه . فعلا سعی ندارم این عادت زشتمو ترک کنم !!!!
دوم : من هیچوقت شبا آرایش چشممو پاک نمیکنم و صبحها شبیه یک خرس پاندا از خواب بیدار میشم در حالیکه دایره سیاهی دور چشمام رو گرفته .
سوم : از پیاده روی و ورزش تنهایی متنفر متنفر متنفررررررررم .
چهارم : من از بی پولی وحشت دارم و اگر احساس بی پولی کنم همه سیستم عصبی و بدنیم به هم میریزه .
پنجم : من به شدت لجبازم . سعی کنین پا رو دمم نذارین و هیچوقت چیزی رو با حالت دستور از من نخوایین چون هرگز انجام نخواهد شد .
ببینیم باز هم دلتون میخواد وبلاگ منو بخونین ؟
...........................
خب حالا من کیا رو معرفی کنم ؟
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
واااااااااي قسمت دوم و سوم رو هم من پايه‌ام اساسي :))

Anonymous Anonymous said...
in bazi yani chi joorie? mishe yekam tozih bedid?

Anonymous Anonymous said...
باز هم وبلاگتو میخونم....منهم از بی پولی وحشت دارم......بعضی اخلاقات که خصوصیه خیلی مهم نیست.....اونهای دیگه هم به مرور زمان شاید تغییر کنه.....انشالله