2006/12/16
It's winter
دیشب فیلم " زمستان است " رو دیدیم از " رفیع پیتز " . تنها فیلم ایرانی که در فستیوال فیلم دبی شرکت کرد . من اصلا بلد نیستم فیلم نقد کنم اما به عنوان یک بیننده خیلی خوشم نیومد از فیلم . خیلی بهتر میتونست باشه . انتظار تصاویر خیلی زیباتر داشتم . فیلمهایی که هنرپیشه حرفه ای ندارند باید ضعف بازیگری رو یک جور دیگه جبران کنند که در این فیلم به نظر من این اتفاق نیفتاده بود . فیلم بر اساس رمان " مسافر" محمود دولت آبادی ساخته شده بود اما متن فیلمنامه ضعیف نوشته شده بود ( توسط خود رفیع پیتز ) . موزیک فیلم از دو آلبوم " زمستان است " و " سلانه " حسین علیزاده و محمدرضا شجریان برگرفته شده بود که اون هم خیلی با تصاویر هماهنگی نداشت . در نهایت به نظرم برای کار چندم یک کارگردان _ باز هم _ تحصیل کرده فرانسه و انگلیس ، ضعیف بود .

خیلی بی انصاف نباشم اگر ، باید بگم چند صحنه قشنگ هم داشت اما من نظرم در مورد مجموعه کار این بود که گفتم . باز یکی نیست بگه آخه کی با تو زر زد ؟

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
حیف که من نتونستم فیلمهای فستیوال رو ببینم