2007/01/09
حماقت
خب معلومه هرکس سعی کنه استخوان رون مرغ ( یا به قول تاجیکی ها : لنگ مرغ به فتح لام ) رو با دندونش گاز بزنه ، یک بلایی سر دندونش میاد مخصوصا اگر دندوناش ارتودنسی هم باشند !!!!
چرا من اینکار رو کردم ؟ نمی دونم !!


یک سوتی دیگه هم امشب دادم که خیلی بعدش ضایع شدم اونم اینکه با یکی از عکسایی که هند گرفته بودیم تو فوتوشاپ کلی ور رفتم و درست موقعی که میخواستم نتیجه کارم رو ذخیره کنم متوجه شدم این عکس رو مامانم گرفته ، نه من !!!! قسمت بدش این بود که حسابی ضایع شدم ولی قسمت خوبش این بود که به مامانم افتخار کردم به خاطر عکسی که گرفته بود .

عکس از مامانم ! کار فوتو شاپی از من !!! مرد در عکس هم بابام !!!!

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نازی....چه بلائی سر خودت آوردی؟

Anonymous Anonymous said...
age adami ro peida kardy ke bishtar az man befahme chi migi hame zendegimo midam!!!
man 8 sal ortodensie sabet dashtam va 3 sal moteharek!!bavaret mishe??az 9 salegi!!!roone morgh?man hata noon ro bayad namdar mikhordam ta aziat nasham janam!!vali avazesh alan dandoonam alie!!bokosh khoshgelam kon!!

Anonymous Anonymous said...
ای ول به خودت و مامانت. از همچین مادر هنرمندی چنین دختری هم انتظار میره، مگه نه؟
ولی نیکی جون مامان کی این عکس رو گرفته که تاج محل اینقدر خلوته؟واقعا زیبا شده این عکس