2007/01/16
اولا ، دوما ، سوما ....
اولا ، این اینترنت امارات سه روز بود که حسابی قاطی کرده بود و اعصاب اینجانب نیز ایضا .
دوما ، یک قسمت از سیم دندونم رو فعلا برداشته دکترم و از دیروز تا حالا هر وقت زبونم رو به اون قسمت بدون سیم میکشم احساس غریبی میکنم . انگار دندونای یک نفر دیگه ست تو دهن من . ای ی ی ی ی ی ی
سوما ، ......... یادم رفت چی میخواستم بگم .
چهارما ، اگه احساس کسلی میکنید و دست و دلتون به هیچ کاری نمیره این روش رو امتحان کنید . دوش بگیرین ، موهاتونو مرتب کنید ، یک لباس راحت ولی مرتب بپوشید و یک کم آرایش هم بکنید . انگار میخوایین برین بیرون اما بمونین تو خونه و یک روز پرانرژی داشته باشین .
پنجما ، عکسایی که برای دوسالانه عکاسی فرستاده بودیم و هیچکدوم قبول نشدند رو قاب کردم و زدم به دیوار خونمون و مدام ازشون لذت میبریم . چه خوب شد که قبول نشد و گرنه دوباره کی میخواست بره اونا رو چاپ کنه . ( آدم وقتی برنده نمیشه باید یک جوری خودشو توجیه کنه دیگه !!!! )
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
اتفاقن این چند روزه می خواستم بپرسم اون عکسهای کوچولو رو که گفتی یه فکری براشون دارم چیکار کردی؟به خدا نه فضولم و نه می خوام دخالت کنم اما دوست داشتم بدونم...بابت اینکه گاهی یه پیشنهادهایی میدم مثل اینکه "تو رو خدا برین پیش مانا" و از این دست منو ببخش.آره شدم دایه دلسوزتر از مادر.....

Blogger مامان غزل said...
on charoman ro paye hastam, khodam ham khoob midoonam ke ye doosh gereftanb cheghad moheme. ye baram mikhastam too weblogam benvisam.

Anonymous Anonymous said...
dar morede morede 4 : age ye dokhtare foozool mesle man dashte bashin az vaghty lebas tanetoon mikonin 100000000 bar myad miporse maman bahale koja daly mily???