2007/01/18
فارغ شدن
هر بارکتابی میخونم که خیلی ازش لذت میبرم نگران اینم که نکنه کتاب تموم شه . وقتی کتاب تموم میشه و میخوام ببندمش و به کتابخونه برگردونم ، احساس به خاک سپردن عزیزی رو دارم . اصلا آخرین صفحه کتاب رو دوست ندارم . دیشب میدونستم که قسمت آخر کتابی که در دست داشتم رو باید بخونم و به همین خاطر دلم نمی خواست شروع به خوندن کنم . می ترسیدم تموم بشه .
جدا شدن از شخصیتهایی که اصلا ندیدمشون و فقط توی ذهنم و در درون خودم پرداختم مثل زایمان و افسردگی بعد از زایمانه .
دم دمای صبح لبه تخت نشته ام و از درد معده و فکر و خیال و دلتنگی خوابم نمیبره . چند روزی باید صبر کنم تا کتاب در من ته نشین بشه و اون وقت کتابی دیگر و باز همین داستان و دلتنگی و فارغ شدن و ....
11 Comments:
Blogger سمیرا said...
esme ketabet ro be man migi?
kheili doost daram ketebhaye khoob bekhoonam

Anonymous Anonymous said...
عزیزم خسته نباشی از خوندن کتاب. من هم همین طورم یکجوری غرق میشم در متن کتابت که دراومدنم سخته.// راستی ممکنه در مورد سفرت به تاج محل یه مقدار اطلاعات به من بدی. هزینه و مسافت و زمان بری دیدنش و ... ممنون میشم

Anonymous Anonymous said...
rast migi manam akhareh ketab ro doos nadaram.ta chand rooz badesham hanooz shakhsiyat haye ketan baham hastan ta yavash yavash yadam bere.monteha khubiye man ineke ham chin yadam mire ke age sale dige hamoon ketab ro bekhunam ingar tahala nakhundam.

Anonymous Anonymous said...
pas deleto ab konam man hamin alan mikham ye ketabo shooroo konam,faghat omidvaram bi maze nabashe ketabe

Anonymous Anonymous said...
نیکی عزیز منم کتاب خیلی دوست دارم هر وقت میرم ایران بار میکنم مییارم و تند و تند میخونم که البته این روزها با فرین وقت کمتری دارم واسه کتاب خوندن.کتاب "رابعه"اخرین کتابیه که خوندم و البته جلد سومش هنوز مونده......اگه میشه هر کتابی که میخونی و به نظرت ارزش خوندن داره رو بنویس که برم ایران بخرم و بخونم و کیفشو ببرم...مرسی

Anonymous Anonymous said...
همیشه هم اول ،آخر کتاب رو میخونم که کنجکاویم رفع بشه بعد شروع میکنم به خوندن کتاب!!!!!!!!!!!!!!1

Blogger moon said...
mesle maannabab shikhi kardmaman abar ax hamahs akhare ketabo nega mikonam bbeinamkei tamommishe vaghtyham tamom mishe khoshalam behehs fekr mikonam o ama khoshal misham ferkr mikoanm ghole fath kardam

Anonymous Anonymous said...
niki jun man be gheir az ketab ba didan bazi filmha ham intori misham!! enghadr dar vojudam nofuz mikonan ke kheili mogheha ta yek hafte tu halo havaye film hastam .....

Anonymous Anonymous said...
منم حس تو رو دارم وقتی یه کتاب خوب رو تموم می کنم. اما من پیشنهاد می کنم یه مدت بهد از مراسم به خاکسپاری دوباره نبش قبر کنی و کتاب رو از نو بخونی. بعضی کتابا دوباره و سه باره خوندنشون حس و حال کمتر از بار اول رو نداره. من آثار محمود رو سالی دو بار می خونم و خدا می دونه هر بار چقدر مست می شم
اسم کتابت چی بود، نیکی جون؟

Anonymous Anonymous said...
نیکی جان اگه میشه برو به این آدرس و مطلبشو بخون درباره دبی نوشته.میخوام بدونم نظر شما چیه برام مهمه...........مرسی
poh.blogspot.com

Blogger hana said...
dashtam tu internet donbale yek safhe migashtam ke betunam esme ketabhaye jadid ra peyda konam nemidoonam chi shod umadam inja....
che ghadr ghashang tosif kardi .in hal o hava ro shayad hameye maha ke ketab khundan ra doost darim mifahmim vali inghadr ghashang nemishod tosifesh kard....
niki jan delam mikhad bedunam shoma che joor ketabhayee ro mikhuni.. ke inghadr bahashun okht mishi.
shab bekheyr.