2007/01/26
نخل جمیرا
امروز چون جمعه ست منم فقط چند تا عکس میذارم اینجا و نوشتن تعطیل .

حدود دو ماه پیش امارات یک تمبر جدید چاپ کرده بود که این شکلی تبلیغش کردن و ساختمون به این بزرگی به مدت یک هفته با این تمبر جدید پیچیده شده بود ..............................................................................................................................


چند تا عکس هم از پروژه نخل جمیرا که دیگه چیزی به آماده شدنش نمونده .


من یک خرده از زندگی کردن تو همچین جایی میترسم . درسته که همه خونه ها ساحل اختصاصی دارن و خیلی شیک و لوکسن اما یک خرده به نظرم ترسناکن . نه دیگه اصرار نکنین . من نمیرم اونجا زندگی کنم ولی قول میدم وقتی آماده شد برم تماشا .



من فکر میکنم اونایی که تو نخل زندگی خواهند کرد خیلی ازفرم و شکل این پروژه لذت نخواهند برد چون وقتی خودت توش زندگی کنی که نمی تونی کلشو ببینی . فکر میکنم اونایی که تو ساختمونهای مارینا زندگی میکنند و چشم انداز رو به دریا و نخل دارند بیشتر از زیبایی این پروژه بهره مند میشن .

در ضمن غیر از عکس ساختمون پیچیده شده در تمبر ، بقیه عکسها اینترنتی هستند و من نگرفتم .

7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
عکسهای جالبی بود.اگه اشتباه نکنم از سمت ساحل جمیرا هم پیداست آره؟...قشنگه اما به نظر منم وحشتناکه.به قول اون آقاهه تو باغ مظفر "ممکنه یه هووووو بره زیر آب"....موفق باشی.

Anonymous Anonymous said...
به نکته جالب اشاره کردي . اونايي که توي پالم زندگي ميکنن اون لذتي رو که بايد نمبرن . ولي در عوض اونايي که توي مارينا هستن هر روز ميتونن منظره يه نخل خوابيده روي دريا رو ببينن و ازش لذت ببرن .

Anonymous Anonymous said...
توي اين سايت هم ميتونين عکساي جالبي راجع به دبي پيدا کنين . براي شما که عکاسي ميکنين گفتم شايد جالب باشه . البته من فکر ميکنم اين عکسها رو با فيلتر گرفته باشن يا اينکه حداقل توي کامپيوتر نورشو تغيير دادن .
http://www.emporis.com/en/il/pc/?id=100485&aid=3&sro=1

Anonymous Anonymous said...
یه ذره آب دریا بالا پایین بشه،یا پدیدهء سونامی تکرار بشه،این شهرک مثل شهر گمشده ء آتلانتیس میشه

Anonymous Anonymous said...
نیکی جونم چرا ترس ؟ چون دور تا دورش آبه ؟ خوب لابد حسابی هم گرونن دیگه آره ؟ راستی عکسات هم خیلی خوشگلن خانومی . خوش باشی .

Anonymous Anonymous said...
منظورم عکس هایی که خودت می گیری بود ، خوش باشی .

Blogger سمیرا said...
cheghadr akse nakhle jomeira bahal bood