2007/01/29
زندگی پیچیده شده
صبح که از خواب پا میشم ، ظهره .

یک کمی ورزش نمیکنم چون از ورزش کردن بدم میاد .

تو باغچه هم گردش نمیکنم چون طبقه نوزدهم یک ساختمون بیست طبقه زندگی میکنیم و حیاط نداریم .

نمی تونم بگم : مامان جون چون مامانم خیلی ازم دوره وحتی اگر جیغ هم بکشم صدام بهش نمیرسه .

چایی رو هم نمیتونه برام بریزه تو فنجون چون به همون دلیل بالایی اصلا صدامو نمیشنوه .

وقتی چایی رو نوشیدم البته اگر چایی در کار باشه ، نمیتونم مامان و بابام رو ببوسم چون باز هم به همون دلایل بالایی دستم بهشون نمیرسه .

نمیرم به کودکستان چون از سن مهدکودک رفتنم بیشتر از بیست سال گذشته و در ضمن معتقد نیستم کودکستان مثل گلستانه .

..................

حالا شما بگین اینم شد زندگی ؟

پس من از صبح که پا میشم تا شب باید چکار کنم ؟
11 Comments:
Anonymous Anonymous said...
می تونی مثل من غر بزنی و نق بزنی و مخ بخوری وقتی دلت بابا و مامانت رو می خواد و دستت بهشون نمی رسه البته عواقبش هم گردن خودت چون ممکنه اون روی شوهرت مثل اون روی شوهر من بالا بیاد و مجبور بشی یه ساعت نق های اونو تحمل کنی

Blogger parviz said...
احتمالا حسی است شبیه به حس مادرانه . . . مادر بودن . . . حسی انسانی و زیبا

Anonymous Anonymous said...
خیلی باحال بود.
:)

Anonymous Anonymous said...
اینم یکجورش دیگه.این هم زندگیه.همه زندگیها که نباید مثل هم باشه...اینقدر هنر داری که میتونی کلی سرگرم بشی...راستی اوئن شیشه هات رو چجوری در آوردی و پاک کردی؟

Anonymous Anonymous said...
حق با مامان فرینه.....تو که خوب بلدی سرتو گرم کنی....آدم وارد خونت که میشه دوست داره همش دوروبرشو نگاه کنه....از همه بهتر اینه که اهل موسیقی هستی.....

Anonymous Anonymous said...
aslan mage age jat boodam hamoon too rakhtekhab mimoondam.ta zohr.badesha, pa mishodam nahar mikhordam dobare miraftam too rakhte khab ta shab:)

Anonymous Anonymous said...
chegahdr inja bia adabe asry ye alame nazar nevehstam harchi sen kardam nayoomad. chegahdr in axe bamazast adam shad mishe. harki enagr yejori jave rozmaregi gerefte adamo

Anonymous Anonymous said...
با مزه بود
ولی خانم هنرمندی مث شما که کار کم نمیاره آخه

Anonymous Anonymous said...
niki jun bache dar sho ke saret garm sheee....(age yeki in harfo be man bezane kofri misham 1000 ta)!! mahze shukhi neveshtam...

Anonymous Anonymous said...
ببین همون شیشه های خونت رو دیگه که گفتی در آوردی و تمیز کردی من موندم چطوری درشون آوردی...من با نظر پاک بوم موافقم چون منم فقط یکبار اومدم خونتون اهل تماشا کردن خونه مردم هم نیستم اما همون چیزهایی که تو مسیرم تا اتاق مانا دیدم کلی تعریفشو واسه شوهرم کردم که خونشون رو خیلی خوشگل درست کرده بودن خوش به حالشون........موفق باشی عزیزم.

Anonymous Anonymous said...
راستی کتاب رو هم فکر نکنم فرصت کنم بگیرم ازت.چون من صبحها میتونم بیام که ترافیک نیست خودت میدونی که طرفهای اون میدون ظهرها وحشتناکه اونوقت فرین هم میخواد نق بزنه تا خونه.دارم میرم ایران حتمن میخرمشون...مرسی.