2007/01/30
قطعه ادبی ناب
خیلی ممنون از راه حل ها و دلگرمی هایی که به من دادین اما دوستان عزیزم نوشته قبلی فقط یک قطعه ادبی بود . من در اوج احساسات شاعرانه ام اون قطعه ادبی رو سرودم با الهام از شعر " صبح که از خواب پا میشم یک کمی ورزش میکنم و..... " . به نظرتون خیلی عالی نبود ؟ من که خودم خیلی احساس کردم شاعر شدم . همین . من حالم خیلی خوبه و اصلا حوصله ام سر نرفته . اووووووو . یک عالمه کار دارم که انجام بدم . نگران نباشین .

وقتی ازدواج نکرده بودیم ، هر بار که پژمان می اومد خونمون ( تقریبا هفت روز در هفته به مدت سه سال ) بدون استثناء یک شاخه گل می آورد . فقط هم یک شاخه ، نه بیشتر . از وقتی ازدواج کردیم این عادتشو ترک کرده و معتقده که خودش گله دیگه . من هم قبول دارم . اما دیشب بعد از مدتها همینطوری بیخودی برام گل خریده بود . خیلی کیف کردم .

دیگه اینکه امروز رفتم برای خودم دو عدد شلوار خریدم و خودمو سه بار خجالت دادم . سومیش برای اون مایویی بود که خرداد ماه برای تولدم میخواستم بخرم و نخریدم . حالا با کمتر از نصف قیمت خریدم . این اقتصاد خانواده منو کشته . شما فکر میکنین من با این وضعیت پولدار میشم ؟

5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
تنها تنها میری خرید؟؟؟ اونم از حراجی؟؟
پس من چی؟ گریه میکنم ها!!!باورت نمیشه؟
:((
حالا باورت شد؟

:))

شلوارهات مبارکت باشه.
مایو رو هم به خوشی بپوشی و ایشالا تو استخر برج العرب بری باهاش شنا کنی :)

اون قسمت نصف قیمتش خیلی من رو قلقلک داد خدایی.میدونی من کلا تعهد دارم هر مغازه ای حراج کرد حتما ازش خرید کنم تا بعدن به خودم کلی دلداری بدم که "این رو که از حراجی خریدم!!"تازه خوبه کارمند امور مالی هستمم! :دی
:*

Anonymous Anonymous said...
شعر پست قبلت رو دوست داشتم.به نظرم آدم فقط نباید حوصله ش سر بره که مامانش رو بخواد.مامان خواستن همیشگیه.من که اینطوریم.

شلوارها هم مبارک.مایو هم مبارک خیلی زیاد.زیاد هم تو فکر اقتصاد خانواده نباش شدیدا ضرر داره و افسردگی میاره..

Anonymous Anonymous said...
آره بابا....نیکی که من میبینم...حتما پولدارمیشه

Anonymous Anonymous said...
اولا سلام ... از آشناییت خوشبختم ... تصادفی آمدم و کلی بهم خوش گذشت ... به خصوص صبح که از خواب پا میشم منم خودم باید چای بریزم اگه بریزم و مامان و بابام ازم دور دورن ... بعد هم من اگه پول دار شدم شما هم میشی عزیز م... تا حالا که اثر نکرده ... تصمیم گرفتم بی خیال از این به بعد خرید کنم ...هاها...

Anonymous Anonymous said...
niki junam ye chand vaght dighe esmeto tu liste puldartarin haye donya balaye esme bill gates mibinam!!
rasti sheret ham kheili khub bud shabihe sheraye shel silverstien bud...