2007/02/01
آنچه دلتان میخواهد این روزها !!!!
در حال حاضر چه چیزی دوست دارین بخرین ؟
به غیر از خونه که خب همه اونایی که ندارن دوست دارن داشته باشن ، چه چیزی هست که همین روزا خریدش خیلی خوشحالتون میکنه و مدتیه براش برنامه ریزی کردین که بخریدش ؟
من بگم چی دلم میخواد ؟
بگم ؟
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
............
.............
من دلم یک دریل بی سیم میخواد که بتونم باهاش هر دیواری رو سوراخ کنم و هر پیچی رو شل یا سفت کنم . ازین دریل خوب خوبا که حتی بتون رو هم سوراخ میکنه . شاید اگه یکی خریدم برم دنبال نجاری . وقتی ابزار و چوب و میخ و پیچ و اینجور چیزا میبینم دست و پام شل میشه . چه کنیم دیگه . اینجوریاست دیگه . بعضی ها طلا و جواهر میبینند دست و پاشون شل میشه و بعضی ها هم چکش و میخ .
آهان یادم رفت بگم . یک ماشین هم میخوام . اما این ماشین رو هم برای همون دریل میخوام . میخوام برم چوب و تخته و میخ و سیخ بخرم باید ماشین داشته باشم دیگه . نمیشه که همش ماشین پژمان رو ازش قرض بگیرم . نه ؟
11 Comments:
Anonymous Anonymous said...
اینکه یه نفری تو دبی پیدا شد که وبلاگ می نویسه و کتاب قرض میده و دختر هم هست و همزبون هم هست، یه جورایی خیالمو راحت می کنه! بهتره بگم امیدوارم می کنه! چند روز پیش داشتم برای خرید کتاب ایرانی در دبی سرچ می کردم که وبلاگ تو رو اتفاقی دیددم..موفق باشی و شاد.

Anonymous Anonymous said...
bebin,midoonam mikhay chikar konii, in Aglam ro lazem dari
1-derll markeh (Boosch) begir.ba seri matteh hash
2-rol pak o pich
3- pich seft kon ,keh eyneh Drelleh monteha doresh kondeh(hatman ino begir,vagarnaa ashket dar miyaad ta 1 pich ro seft koni)
4- arreh mooei( oonam markeh Boosch begir)
5-Metr
6-pich takhteh.az najjar bepors behet mideh
7-chasbeh chooob
8- randeh
va kolli chiz mizeh najjari-
imani kar ro ham reayat kon,hadeseh pish nayaad

Anonymous Anonymous said...
vayyyyy manam be havas andakht baraye najari!! vali man hicch khalaghati nadaram dar in mored...

Blogger Unknown said...
kheili jaleb bood :)

Anonymous Anonymous said...
خوشم میاد از این خلاقیت و هنری که داری.دوست داشتم هر وقت کار هنری می کنی کنارت بودم و حالشو میبردم...من می دونی چی دوست دارم؟تعمیر ماشین اینقده خوشم میاد دستام گریسی بشه و لنت عوض کنم و بیافتم تو موتور ماشین و داغونش کنم......هاهاهاها....موفق باشی نجار باشی عزیز.

Anonymous Anonymous said...
میگما نیکی جان هی هر روز یکی از هنرهاتو رو میکنی مشتری میشیم ها..........

Blogger Scarlet said...
من دلم یه دوربین عکاسی خوشگل میخواد که عکاسی کردن رو اونطوری که میخوام شروع کنم . بعدشم یه ساعت مارک دار گرون ! واقعا الان دلم این دو تا رو میخواد!

Anonymous Anonymous said...
اون چیزی که من میخوام خریدنی نیست......راستی ....تو اصلا قابل پیش بینی نیستی

Blogger سمیرا said...
pas manzooret ine ke mikhai vanet bekhari are???????????
chon vanet be darde in kar mikhore.niki joon manam 6 mah pish 2 ta takht va 2 ta draver va miz computer baraye khodam va baradarm dorost kardam
hameye choobharo az pol choobi kharidim hamoonja baramoon boresh dadan tebghe naghshe va man ham ba komake doostam sakhtameshoon kheili ham khoshgele
agar aksasham khasti barat mifrestam

Blogger Unknown said...
درک میکنم این عشقت رو

Blogger Unknown said...
راستی یادم رفت بگم من دلم یه کیف لویی ویتون اصل میخواد