2007/02/04
دزدی هنری
میگم اگه موزیک فیلمهای " حرفه ای " و " سینما پارادیزو " و " فهرست شیندلر " و " سه رنگ کیشلوفسکی " نبودند ، این تلویزیون ایران چه خاکی به سرش میریخت ؟ هر سریال و برنامه مزخرفی گیرشون میاد یکی ازین موزیکها رو میذارن روش با پررویی تمام . خجالت هم نمیکشن . این همه فارغ التحصیل موزیک تو مملکت دارن از بیکاری کف میکنن بعد اینا همچنان به دزدی موزیک و تصویر و تبلیغ ادامه میدن .

امروز هوا خرابه . باد شدیدی میاد و همه جا پر از شن و خاکه . فردا قراره باز بارونی بشه . دوست دارم .

یک ساختونی روبروی خونمون ساخته شده البته با فاصله خیلی زیاد حدود هفتصد متر . که پنجره هاش مثل اکثر ساختمون های اماراتی شیشه های آینه ای داره . بعد از ظهر ها که نور خورشید می افته توی اون شیشه های آینه ای برای چند ثانیه یک سایه خیلی پررنگ میافته تو خونه ما که خیلی دیدنیه و من هر روز یک عکسی ازین سایه میگیرم .

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
چه عکسهای قشنگی انداختی.خوشم میاد از هر لحظه ای برای استفاده میکنی.اون عکس دوم قشنگه.....راستی یک کم امیدوار شدم به خودم چرا؟چون اون نوار روی دیورا مثل نوار اتاق خواب ماست...........هورااااااا.یعنی منم یک کم خوش سلیقه هستم؟