2007/02/10
یک جمعه تمیز و آبی
دیروز هوا خیلی قشنگ بود . تمیز و خنک . آسمون پر بود از ابرهای قلمبه قلمبه ی سفید . پنجشنبه شب با پژمان تصمیم گرفتیم صبح جمعه از خواب بیدار شیم و سه ساعت رانندگی کنیم و بریم العین . اونجا نهار بخوریم و دوباره سه ساعت رانندگی کنیم و برگردیم . ازین خل بازی ها بود که بعضی وقتا میچسبه اما در آخرین لحظات به چند دلیل که یکیش همانا اقتصاد خانواده بود از رفتن منصرف شدیم . به جاش رفتیم یک جایی پشت بزرگراه شیخ زاید که ازونجا میشد تمام ساختمونای بلند شیخ زاید رو در یک خط دید . در واقع اونجا انتهای خور بود و محل زندگی لک لک ها . دو تا دوربین خیلی بزرگ شبیه به تلسکوپ گذاشته اند اونجا تا بتونی با اونا لک لک ها رو با جزییات تماشا کنی اما متاسفانه جمعه ها دوربین ها تعطیل بودند . تو اتاقک هایی بودند که درشون بسته بود و فقط در طول هفته از ساعت نه صبح تا چهار بعدازظهر کار میکنند .

چند تایی عکس از آسمان و دریا و زمین و زمان انداختیم و دلمان خنک شد .
بلندترین ساختمانی که درعکس میبینید همون برج دبی ه که قراره بلندترین برج دنیا و جهان و آسمان ها (!!!) باشه . این ارتفاعی که ازش میبینید تقریبا نصف ارتفاع نهاییش است . خدا بخیر کناد . بعد از این دیگه میخوان چکار کنن ؟ در ایام فستیوال دبی اماراتی ها چندین رکورد در کتاب گینس ثبت کردند مثل بزرگترین بالن ، بزرگترین بالش ، بزرگترین تشک و بزرگترین میز غذا .
6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
همیشه به گردش اونم با وضع اقتصادی خوب نیکی جان:)میگم این برجه که قراره بزرگترین تو دنیا بشه یه خورده کج نیست یا چشمای من کج شده!!راستی می تونم بپرسم هر لیتر بنزین در امارات قیمتش چنده؟

Blogger niki said...
لیتری 330 تومان

Anonymous Anonymous said...
نیکی ما که داشتیم میومدیم برج امارات رو فقط پی ش رو کنده بودن.الان که دیدم کف کردم والا.
یه سری هم من داشتم میرفتم ایران از جلوی ابن بطوطه رد شدم همش با داربست و اینا بود و نیمه کاره .ده روز بعد که برگشتم تموم شده بود و چند روز بعدش افتتاحیه ش بود که اتفاقی ما همون روز رفتیم.

راست میگی گردش بدون شرایط مساعد اقتصاد خانواده اصلا خوش نمی گذره.مثلا الان من دارم فکر میکنم اگه بریم نفری 30 دلار غذا بخوریم جفتمون میشه 60 دلار با تکسش و تیپش نزدیک 85 دلار میدونی چقدر چیز میتونم با 85 دلار بخرم واسه خونه جدید.

بوس بوس.

Anonymous Anonymous said...
روز به روز هم بیشتر به خودشون مینازند....چند وقت دیگه هیچکس رو قبول ندارند

Anonymous Anonymous said...
نیکی جان از وقتی وبلاگت رو میخونم میبینم نه بابا دبی هم خیلی جاها برای دین داره و فقط منحصر به مال گردی نمیشه...خوشم میاد از این حس و حالتون..راستی من که از العین خوشم نیومد.خیلی گل و گشاد و بی روح بود.فقط خیلی خنکه اگه خواستین برین لباس گرم بپوشین.........خوش باشین.

Anonymous Anonymous said...
mishe begi inja daghighan kojast?..eshkali nadare ke miporsam? be har hal be nazar mirese shoma bishtar az ma in shahro baladi!