2007/02/13
چهره واقعی من
بالاخره امروز بعد از چهار ماه وسایل اضافی ازون یکی اتاقمون رفت بیرون و من میتونم با خیال راحت یک سر و سامونی به این اتاق مادر مرده بدم . جالب اینجاست که تمام این روزا دلم میخواست این اتفاق بیافته ولی الان که وسایل اضافی رفته اند ، حوصله ندارم به اتاق برسم . اینجوریاست دیگه !!!اینم از همون خواص آدمیزادیه که من همیشه سعی میکنم ازش فاصله بگیرم . ( منظورم فاصله گرفتن از آدمیزادی نبود !!! ) دوست ندارم وقتی به یک چیزی که دلم میخواسته میرسم ، برام بی اهمیت باشه .
چند روزه دارم به شخصیتی که تو این وبلاگ از خودم معرفی کردم فکر میکنم . آیا من همینم که شما اینجا میخونید و همش برام کامنتهای به به و چه چه میذارین و مدام از سلیقه ام تعریف میکنین ؟ اینجا من به شکل یک زن خانه دار که از صبح تو شب داره یک وری با یک گوشه زندگیش میره و غذاهای رنگارنگ میپزه و در و دیوار رو رنگ میزنه و خیاطی میکنه و ... هستم . اما واقعا من اینم ؟ همه اینا فقط یک قسمت از منه . قسمتهای دیگه چی ؟ هیچی .
من یک مشت خصوصیات اخلاقی خوب و بد دارم که خودم ازشون آگاهم اما برام جالبه بدونم شمایی که فقط منو از روی وبلاگم میشناسین ، منو چطوری میشناسین . لطفا برام بنویسین . از نوشته های من به چه نکات بارزی از من رسیدین ؟ ترسناک ؟ بداخلاق ؟ خوش اخلاق ؟ مغرور؟ خودخواه ؟ مهربون ؟ بدجنس ؟ خوش جنس ؟ هرچیزی که فکر میکنین .
خلاصه ، فکر کنم ظرفیت نداشتم اینقدر ازم تعریف کردین با کامنت هاتون . دستتون درد نکنه ها . اما من عادت ندارم همش ازم تعریف بشه . ببخشید اگه یک خرده ( شاید هم بیشتر ) زبونم تلخه و به قول یک دوستی برای همه خط و نشون میکشم . اما من واقعی مجموعه ای از همه ایناست . نه فقط آشپزی و موسیقی و خونه داری و .... .
البته این مشکل همه وبلاگهاست که نمی تونن آینه تمام نمای نویسنده هاشون باشن . قرار هم نیست اینطور باشه . چه بهتر که اینطور نیست .
22 Comments:
Anonymous Anonymous said...
valla dokhtar e khoob ta ye gooshe az oona ei ke gofti ; tooye webloget nayai ; chetori mishe shenakhtet ?

Anonymous Anonymous said...
chi begam niki joon. man age az kasi khosham nayad be weblogesh sar nemizanam.amma hala ke khodet doost dary az zaboone maha raje bekhodet bishtar bedooni pas migam: aval az hame fa ali va khosh bin - fekr nakonam badjens bashi be nazaram ke khanevade doost hasty va kheyly ham rok- shookhy ba kasy nadary va too karet jedi hasty-ashpazit khoobe va honarmandy va honar doost-rastesh man chize badi az to nadidam dooroogh chera begam.in tamame chizhayi bood ke dar morede to fekr mikonam

Anonymous Anonymous said...
salam .man weblogeto kheili doost daram va moratab mikhoonam.hesam nesbat be khodet khoobe.valichand vaghti yebar bad az inke az khoone dari o in chiza migi ye gorizi be ye matalebi mizani ke yademoon nare to ki hasti va pooldarin va honarmandi o bakelasio ina. ke albate man badam nemiad. dar zemn fekr mikonam ye kam ham ziadi khodet va nahve zendegito ghabool dari.booos

Anonymous Anonymous said...
I like your Weblog ,I start to read it from afew weeks ago .
and I read all your archives ,I enjoyed it and I like most of your photos,
Just by your weblog ,it looks u grown up in a cultural atmpsphere ,I mean music and arts in general ,And it shows in your life style ,but u sound a little bit spoiled and naive.
it seems you r noy financialy independent .It is not about 50,000 Tooman ,As one time u said in one of your post ,working for a woman in life ,will bring lots of eperience and maturity ,
U can stay at home ,Play piano or .and do lots of arts project ,but u r in safe side
u don't have daily problem with your colleagues and Boss ,Yes Niki ,all of this daily Problem make working woman stronger.
I do not live in Iran for long time and I do not just GHOORBOON SADAGHEH & BAHBAH CHAHCHAH.
But I loke your blog abd your tast of art,speciall the photos about shade .
Happy valentine

Anonymous Anonymous said...
خانه دار و کدبانو، هنر دوستی و واقعا هم استعداد داری، عکاسیت خوبه، سلیفه بسیار خوبی داری، خود بزرگ بینی، مغروری، اهل کلاس گذاشتنی، از حداقل ها بهترین رو می سازی، دوست داری دیگران رو هم در اون چیزهایی که بهشون ارزش می دی و داری سهیم کنی، دوست داری از خیلی چیزها اطلاع داشته باشی، مثبت بینی و با شرایط تا حدی راحت کنار میای، خانواده دوستی، خیلی رک، اهل تعارف نیستی، به پول اهمیت می دی،
اگر باز هم یادم اومد مینویسم....
ولی در کل د ختر خوبی به نظر میرسی، فقط یه کم مغرور و خود بزرگ بین به نظر می رسی...
راستی دوست دارم نظر پاک بوم عزیز رو هم بدونم، البته اگر عین واقعیت بنوسن،
به شما تبریک می گم که مادرشوهری مثل ایشون دارید و متقابلا به ایشون هم تبریک میگم که چنین عروس هنرمند و باسلیقه ای دارند....
اگر ممکنه از هنرمندی هات بیشتر بنویس، مثلا دکوراسیون منزل و هنر عکاسی....
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

Anonymous Anonymous said...
خیلی با سلیقه و کد بانو وخانواده دوست و در اخر کمی رک گو< که منم از وقتی اومدم خارج از ایران دارم رک گو میشم چون خیلی حساس و زود رنج شدم ودیگه نمیتونم چیزهای قبل رو تحمل کنم.چقدر هرکی ناراحتم میکنه هیچی نگم

Anonymous Anonymous said...
نیکی جون من صد بار برات کامنت گذاشتم ولی غیب شده من بیشتر از یک ساله وبلاگت رو میخونم ولی نمیتونم کامنت بگذارم الان هم شانسی شد

Anonymous Anonymous said...
به نظر من، نكته مثبت جديد و مهمي كه با اين پست در تو ديدم اينه كه سعي كردي خودت را بشناسي. فكر كنم اين بهترين چيزه. از تمام كيفيت‌هايي كه آدم در زندگي داره بهتره. اينكه آدم در را باز بگذارد و شجاعت اين را داشته باشد كه اگر كسي انتقادي دارد ازش بكند، اگر بجا بود گوش مي‌كنه اگر نبود فراموش... و همينطور كه نقاط قوت خودش را مي‌شناسه و بهشون افتخار مي‌كنه، نقاط ضعف خودش را هم بشناسه يا لااقل ببينه خيلي عاليه. به نظر من همين صفت خودش يك نقطه قوت در شخصيته
به هر حال به نظر من بارزترين صفت تو اينه كه خودتي. سعي نمي‌كني ادا در بياري يا تعارف كني...

راستي، شايد رك‌گويي به طوري كه منجر به شكستن دل كسي بشه خيلي خوب نباشه كه مطمئنا در مورد تو اينطوري نيست. من راستش اين قسمت را در تو نديدم اينطور كه خودت گاهي اشاره كردي و دوستان گفتند به نظرم آمد اين را هم اضافه كنم.

بقيه تعريف‌ها را هم نمي‌كنم ديگه خودت مي‌دوني :)

Anonymous Anonymous said...
man faghat mitoonam deghat, zerafat, sedaghat ro tooi shoma didam, salighato doost daram chon be delam mishineh, va inke ba vojoode khooneh dar boodan khaili faal o uptodate hast.

Anonymous Anonymous said...
برای من این پستت خیلی جالبه....و از همه جالبتر اینه که ببینم دیگران درباره ات چی فکر میکنند.....من آخر از همه نظرم رو میگم و قول میدم که راستشو بنویسم......

Anonymous Anonymous said...
test

Anonymous Anonymous said...
با اینکه کار بیرون نداری خیلی خوب میتونی خودتو در خونه سرگرم کنی .اینجوری سرزنده وشاداب میمونی.
خوش سلیقه وخوش فکری.

Anonymous Anonymous said...
man kheili kam pish miad comment bezaram, vali be nazare man, ke aslan nemishnasamet va faghat har rooz ye negahi be weblog ha mindazam, to dokhtare, badjensi aslan nisti, aslan. vali por tavagho hasti, man ham hastam.va momkene ke ye kami talkh zaboon ham be nazar biaee, vali fekr mikonam, kheili behtar az ooni hasti ke too in web logi, vali unfortunately, in weblog ye joori to ro lock karde, zehneto ghofl karde, va oonjoor ke bayad zehnet azad nist , vaghti adam weblog dare behtare nashenas benvise.
nemidoonam toonestam nazaramo beresoonam ya na.
t.

Anonymous Anonymous said...
shayad oon tarifa kam boode va mikhai tarif bishtary beshnavi...

Anonymous Anonymous said...
نیکی عزیز من 4-5 ماه میشه وبلاگ تو میخونم شاید ما از بس با هم دیگه تو ایران الکی هم رو تحویل میگیریم و باز بی دلیل از کسی که خوشمون نمیاد باهاش رفت و امد میکنیم وقتی وبلاگ تو رو میخونیم احساس میکنیم رک گویی مغروری دل میشکونی حرفایی تو همین مایه ولی به نظرم همه ما باید همین باشیم اصل زندگی همینه.من تو رو یه خانم خانه دار نمیدونم یه هنرمند هیچ وقت خانه دار نیست راستی عکاسیت بینظیره وقتی عکسهات رو میبینم نا امید میشم از خودم

Anonymous Anonymous said...
سلام دوست عزيز . من هم هرروز تقريبا به وبلاگت سرميزنم ...خوب به نظر من همه ماهاي يك سري خصوصيات خوب و بد داريم اما براي شما خوبيها خيلي غالبه و اين مهمه. نميخوام تعارف كنم امادر كل perfect هستي.....

Anonymous Anonymous said...
????

Anonymous Anonymous said...
به زندگی سلام کرده ای !
می خندی و شادی !
به لحظه های خوب و عاشقانه فکر می کنی
می کوشی شور زندگی نمیرد
امیدواری
شب را به انتظار صبح روی یار سر می کنی
اگر خشکسالی شود
به باغهای سیب
به رقص کشتزار
آن زمان که زلف خویش را به باد میدهد امیدوار می مانی !!
اگر تو آرزو کنی
امید با تو ماندنی ست
...
به دور دستها نگاه کن
گذشته رفته است
و
حال هم نماندنی ست
بدان که این همه ریا و رنج نیز رفتنی ست

maneli_s

Anonymous Anonymous said...
ادامه نظر شخص پنجم، اون بالا....
به نظرم شخصیت قوی داری که می خوای خودتو بیشتر بشناسی حتی به این قیمت که ازت انتقاد بشه...

Anonymous Anonymous said...
سلام نيكي جون
من يه هفتهاي بيشتر نيست كه وبلاگتو مي خونم .از صراحت وبي پيرايه بودنت خوشم مياد اما يه كمي از بالا نگاه مي كني .بخهه اين دليل كه سعي نمي كني خودت را جاي بقيه بذاري ورفتارت را در اون وضعيت تصوركني به همين دليل هست كه مدام انتقاد مي كني.بهتر نيست بياي پاييين تر با بقيه همراه بشي .راستي كسي تا حالا جداً نقدت كرده.
علاوه براينها من هميشه از خانمهاي اهل موسيقي مخصوصا پيانو يه تصور ديگه داشتم.بلند وظريف وبسيار مليح.ولي تو اينجوري نيستي .عكسهاتو كه ديدم خورد تو ذوقم.با اين همه به خاطر اعتماد به نفست وتوانايييهات تقديرت مي كنم.
www.ahaimardom.persianblog.com

Anonymous Anonymous said...
از رو وبلاگ نمیشه به معیار شخصیتی آدمها پی برد ،چون خیلی وقتها آدمها می خوان بار دلتنگیها شون رو با نوشتن کمتر کنند
بعضی وقتها ممکنه تلخ بنویسی،بعضی وقتها شیرین
ولی واسه من که تو و پژمان خیلی خوب بودین.خدا حفظتون کنه،من بدی ازشماها ندیدم

Anonymous Anonymous said...
چون من تورو بیرون از این نوشته هات میشناسم نظرم متفاوته.....تو از لحاظ شخصیتی قوی هستی و یک آدم با دیسیپلین....بیشتر از روی منطق رفتار میکنی تا احساست..در عین حال که نسبت به کسانی که دوستشون داری همه کار میکنی ولی خیلی این احساستو بروز نمیدی....آشپز خوبی هستی که این برای پژمان خوش به حالشه......این صفات مثبتته ولی چیزی که اگر ایران بودی شاید منو کمی اذیت میکرد اینه که مردم دار نیستی....اینو به پژمان هم میگم....لزومی نداره کسی که دوستش نداری احساس واقعی تورونسبت به خودش بدونه....این ریا کاری نیست بلکه مردم داریه....شاید یک دلیل اینکه زندگی خارج از ایران رو دوست داری اینه که این روابط بسته و اجباری رو دوست نداری...
در کل چون همیشه احساسات درونی منو میشناسی و درکم میکنی..و.همیشه احترام منو نگه میداری...برای من همون دختر نداشتمی