2007/03/11
روزهای آخر
حالا تو این سه روز باقی مونده که خیلی هم کار دارم هوس کردم حتما یک کتاب بخونم . " مثل آب برای شکلات " رو شروع کردم امروز و حتما تا شب تمومش میکنم که همشو یک دفعه بلعیده باشم . حوصله مزه مزه کردنشو ندارم .

حالا باز تو این روزای آخری هوس کردم یک کیک شکلاتی خیلی عمیق درست کنم . کیک شکلاتی عمیق تا حالا شنیدین ؟ منظورم اینه که خیلی با علاقه و عشق و دقت و مواد خیلی خوب ساخته بشه . اصلا شاید همین الان دست به کار شم . شاید هم یک خرده تاثیر این کتابه ست !!!!

اما همه اینا شاید به خاطر اینه که همیشه ازین روزای آخر اینقدر کیف میکنم که دوست ندارم تموم شن و همش دلم میخواد یک کارای دیگه انجام بدم و به هیجانات خودم بی توجهی کنم چون اگه بخوام بهشون توجه کنم اصلا تحمل این روزای آخر رو ندارم . کیف دارن اما دیر میگذرن . مثل شبای امتحان که آدم دلش میخواد هر کاری بکنه به جز درس خوندن . فرقش اینه که موقع امتحان این کارا رو میکنی که از زیر سختی امتحان در بری اما حالا من این کارها رو میکنم که این سه روز باقی مونده زودتر بگذرن .

بعدا میگم که سه روز مونده به چی .

.......................................................................

پ . ن : انجام شد .

10 Comments:
Anonymous Anonymous said...
منم هوس کردم کیک شکلاتی

Blogger mana said...
وااااااااااای ! کیک شکلاتی خواهر پز :) می خوام !! می دونم که خیلی خوشمزه است .

Anonymous Anonymous said...
وای عجب کیکی

Anonymous Anonymous said...
راستی خوشحالم که برگشتی

Anonymous Anonymous said...
خدایی این عکسه کیکه که خیلی شکلاتی عمیقه

Anonymous Anonymous said...
خیلی بدی.
حالا من با اینهمه ولع شکلات خوردن چیکار کنم؟
:-))
مجبورم برم خودم رو خفه کنم با شکلات.
:دی

Anonymous Anonymous said...
عزیز من دستورشم بنویس که ما هم یک چیز مثبت یاد گرفته باشیم
هرچند یکبار درباره بخارپز ازت پرسیدم، اصلا ما رو آدم حساب نکردی

Blogger Gaia said...
خوش اومدی هوارتا!
منم این کتابو خوندم! اعصابمو خرد کرد ولی خیلی قشنگ بود!
راستی من تازه متوجه شدم که من فقط لینک وبلاگ انگلیسی م رو که وبلاگ فرعی منه برات گذاشتم. اگه دوست داشتی خوشحال می شم تو وبلاگ فارسی م ببینمت! لینکش تو همون وبلاگ انگلیسی م هست! اگه دوست داشتی البته!

Anonymous Anonymous said...
بيصبرانه منتظرم ببينم سه روز مانده به چي؟!!!! برايت آرزوي موفقيت ميكنم

Anonymous Anonymous said...
خوش اومدی ....نیکی

اگه مایل بودی تجربه هاتونو در رابطه با اون موردی که صحبت کرده بودیم
برام ایمیل کن
چون ما پنج روز دیگه ...اگه عمری بود ... عازمیم
من روی شماره تلفنت خط کشیدم ...چون اصلا نمیدونم چرا اینکارو کردی ..من باشم به کسی که نمی شناسمش هیچوقت
شماره تلفن خونم و نمیدم...شاید مزاحمت
های غیر قابل تصوری درست کنه ..نه؟؟؟
موفق باشید
...
MANELI_S