2007/03/14
بهترین عیدی دنیا
هدیه دادن و هدیه گرفتن خیلی لذت بخشه . اینطور فکر نمی کنین ؟
هر چیزی که مربوط به سفر باشه میتونه جزو بهترین هدیه ها باشه برای من . برای هزارمین بار میگم که من عاشق سفرم . امسال به عنوان عیدی هدیه ای گرفتم ( یا بهتر بگم ، گرفتیم ) که بهترین هدیه عمرمه و با هیچی نمی تونم مقایسه اش کنم و حسابی قدردان و ذوق زده و خرسندم و شدیدا به خاطر این هدیه و به خاطر داشتن کسی که این هدیه رو بهمون داده به خودم می بالم . یک سفر درست و حسابی با تمام جوانبش که از فردا شروع میشه !!!!!!
از این به بعد به مدت نا معلومی یک سفرنامه اروپا خواهید خواند . عکس هم فراموش نخواهد شد . از برنامه سفرمون چیزی نمیگم که با هم پیش بریم . فقط میگم که مقصد اولیه مون شهر برلین هستش . اگه کسی تجربه خاصی در موردش داره تو این ساعت های باقی مونده برام بنویسه .
امیدوارم ازین اتفاق هایی که دو روز پیش در فرودگاه دبی افتاد دیگه پیش نیاد و همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره . امیدوارم شما هم سفرهای خوبی پیش رو داشته باشید اگه سال جدید رو با سفر شروع خواهید کرد .
9 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نیکی جان ، هر شهر اروپا که رفتید ، حتما موزه اصلیشو برین ، بناهای تاریخیش هم معمولا همشون فرصت نمی شه،موزه برلین که مربوط به جنگ جهانیه و ماکت و فیلم از کوره های ادم سوزی داره ، برای ما جالب بود ، ولی اگه یه کم محیط برلین به نظرتون سرد اومد ، اصلا به دل نگیرین، چون در دومین شهر اروپایی که نمی دونم کجاست ولی اگه پاریس باشه ، تفاوت شهر های اروپایی رو کاملا حس می کنید ، سفرتون خوش ،

Anonymous Anonymous said...
safaretun be kheir niki jun... kheili behetun khosh beghzareee va omidvaram ke havaye europe khub bashe...

Anonymous Anonymous said...
خوش به حالت نیکی جان چه عیدی خوبی گرفتی. برلین شهر قشنگیه و گذر زمان چهره قدیمی شهر را عوض نکرده. اگر راهنما دارید که هیچ ولی اگر ندارید کلیسای وسط شهر که از زمان جنگ به یادگار مونده به دیدنش می ارزه. دروازه براندبورگ و دیوار برلین هم که دیگه معروفه . چند تا قصر قدیمی مربوط به پادشاهان آلمانی هم هست که خیلی قشنگند. اگر فصل گرمتری می رفتید نباید دریاچه معروف و زیبای وانزه را و جنگل زیباتر کنارش را از دست می دادید. با این حال رفتن به این دریاچه خالی از لطف نیست و با مترو هم به راحتی قابل دسترسه. فقط در آلمان یه مشکل کوچولو خواهی داشت و اونم اینه که مردمش به ندرت انگلیسی می فهمند و صحبت می کنند!! راستی هلند نمی یایید؟ خوشحال میشیم ببینیمتون ما هم در یک شهر تاریخی هلند زندگی می کنیم.

Anonymous Anonymous said...
خوش بگذره عزیزم

Anonymous Anonymous said...
سفرتون به خیر و خوشی و سلامتی.امیدوارم هوای اروپا خوب باشه تا بتونید لذت زیادی از سفرتون ببرید.

Anonymous Anonymous said...
خوش بگذره
منم می خوام از این هدیه ها
:)

Anonymous Anonymous said...
خوش به حالتوون.چند روزی که در برلین بودم،خیلی لذت بردم.ولی درست و حسابی نتونستم از موزه های این شهر دیدن کنم.هر جا رفتین تو وبلاگت بنویس که سال بعد اون جاها رو برم ببینم

Anonymous Anonymous said...
vay ajab kadooye lezat bakhshi. ajab adameh mahe doost dashtaniyi. hala ki boodeh???? kheili khosh begzareh. behesh ehtiaj dashti. aval safareh weblogi. hala ham in. bah bah. sali ke nekoost az baharash peidast.

Blogger سمیرا said...
khob pas hala ke safar ro doost dari pas koli behet khosh begzare azizam.
hatman pishe khaharetam miri dige na?