2007/03/26
Part 5
فردا از اینجا میریم . چه زود یک هفته گذشت .


میریم استراسبورگ دیدن یکی از دوستام . بهانه خوبیه که استراسبورگ رو هم ببینیم . متز رو خیلی دوست داشتم ( دارم ) . خیلی شهر عروسکی و کوچولو و آرومیه . دلم میخواد اینجا یک مغازه شکلات فروشی داشته باشم و همینجا بدون دردسر و شلوغی و ترافیک و گرما زندگی کنم . شکلاتهاش رو هم خودم بسازم .


دیروز مهمون همون دوستای فرانسوی مانا بودیم برای ناهار . درست دو ساعت و نیم سر میز بودیم برای ناهار . اصلا کل مهمونی پشت میز غذاخوری برگذار میشه . هیجان انگیزترین قسمتش مربوط به پنیره میشه که خودش داستانی داره . از بریدن پنیر و خوردنش و بوهای عجیب و غریب و گاها نامطبوعشون گرفته تا نگهداریشون در سرداب مخصوص نگهداری مواد غذایی . یک سرداب کوچولو داشتند پشت آشپزخانه که تمام مواد غذایی به طورت تازه اونجا نگهداری میشد و خیلی خنک بود . یک جعبه مخصوص پنیر داشتند که در و دیوارش از توری خیلی ریز تشکیل شده بود و پنیرها رو اون تو نگه میداشتند . همینطور بدون محافظ و تو هوای خنک سرداب . سرداب پر بود از شراب و میوه و ژامبون و پنیر و هر چیزی که فکرش رو بکنید . خیلی هیجان انگیز بود .


امروز هوا خیلی قشنگه . خنک و آفتابی . من که این دوربین بیچاره ام همش تو جیبمه . زرت زرت عکس میگیرم از همه جا . میگم که عین دکور تئاتره .


اینم سهم شما . عکسهای بیشتر رو در فلیکر ببینید .
6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
neshastam tamame aksato ba che valyi negah kardam. fekr konam tahala 5 bar inaro dedeh basham ama hanoozam baram tazegi daran. vaghean ghashangan.ashegheshoonam. dastet dard nakone

Blogger هما said...
قشنگ بود. من از مامانم هم شنیده بودم که کلن مراسم ناهار فرانسوی ها خیلی طولانیه. کلافه شده بود بس که غذا پشت غذا سر میز میومد و میرفت و اینقدر طولش میدادن که یه غذا بخورن
:)

Anonymous Anonymous said...
سلام...نمی دونم از کدوم وبلاگ به اینجا راهنمایی شدم... ولی کل صفحه رو کامل خوندم.... خیلی از نوشته های دوستان وبلاگ نویسی که خارج از کشور هستند و سفرنامه می نویسن خوشم میاد.. یه وجب خاک اینترنت رو هم خیلی می خوندم یه زمانی.... به هر حال امیدوارم تا هر زمان که مسافرتین بهتون خوش بگذره... ضمنا بهتون تبریک میگم... متن خیلی شیوا و روانی دارید... خیلی خوبه که می نویسید... ادامه بدبد.. حتما بازم بهتون سر میزنم... اسمتون رو هم با اجازتون به لیست دوستانم اضافه کردم... که بتونم راحت بیام اینجا... منتظر مطالب جدیدتون هستم... موفق باشید... بهزاد....

Anonymous Anonymous said...
هوم .... خوب خوبه دیگه ...کلی آدم کیف می کنه
مخصوصا با پنیرش
ولی امید وارم هر جا که هستی خوش باشی و بهت خوش بگذره

Anonymous Anonymous said...
درود به شما دوست عزیز . با آرزوی سالی پر از بهروزی و پیروزی برای شما . موفق باشید

Anonymous Anonymous said...
نیکی جونی خیلی خوش بگذرونین.بعضی وقتا یه دفعه یادت می افتم و کلی کیف میکنم الان با مانا دارین حال میکنین.به مانا هم سلام برسون.مواظب خودتون باشین.