2007/05/02
تارت شکلات
دویست و پنجاه گرم آرد
صد و بیست گرم کره آب شده
دو عدد زرده تخم مرغ


همه رو با هم مخلوط کنین . اگه ازین دستگاه های غذاساز دارین میتونین همه مواد رو بریزین تو دستگاه و با هم مخلوط کنین . خمیر به دست آمده رو بذارین داخل کیسه فریزر و یک ساعت در یخچال استراحتش بدین .


بعد از یک ساعت خمیر رو به شش قسمت مساوی تقسیم کنید و در قالب های مخصوص تارت پهن کنین . کف خمیر ر با چنگال سوراخ سوراخ کنین . بیست دقیقه درون فر با دمای صد و هشتاد درجه بذارین تا بپزه .


حالا تو این ظرفهای بیسکوییتی رو با هر چی دوست دارین پر کنین . مربا ، خامه شیرین شده یا مخلوط شکلات آب شده با خامه و کره .


نوش جان
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
niki jun dame sobhi delemuno ab nandaz to ro khoda...alan delam mikhast ba yeki az un shoriniha be hamrahe ye chaii sobhamo shoru konam..........

Anonymous Anonymous said...
ghiafam ke khoshmaze be nazar miad :D !

Anonymous Anonymous said...
nosh jone shoma ham bashe niki jon topol mopoli.

Anonymous Anonymous said...
آفرین به این عروس باسلیقه....یک وقت به پسر من بد نگذره....

Anonymous Anonymous said...
من با همین دستای خودم یکی از این چهار تا بیسکوییت توی عکسو خوردم... واقعاَ خوشمزه بود

Anonymous Anonymous said...
فکر کنم منظورم همون "ضجه و مویه" باشه.اما مطمئن نیستم به خدا.اصلا یادم نمیاد ازن لصطلاح زنجه موره رو اولین بار از کی شنیدم یا از کجا تو دهنم افتاد.


کاش به هم زنگ میزدیم ها!!خدایی خیلی بازارش قشنگ بود.

Anonymous Anonymous said...
خب وقتی من نوشتم "زنجه موره" خیلی طبیعیه که به اشتباه بندازمت و باعث بشم بنویسی زجه