2007/05/06
از دیگر فواید وبلاگنویسی
چند روز پیش وبلاگ "خواب زمستانی" یک پستی گذاشته بود که به نظرم میاد در مورد خیلی از وبلاگها و پست هایی که میذارند عمومیت داره . حداقل در مورد وبلاگ من اینطوره . اینکه همیشه چیزهایی که در وبلاگم مینویسم لزوما واقعیت ندارند . اینجوری که من هرچی می نویسم شما (از سر لطف ) جدی بگیرید خیلی نگرانم میکنه . احساس میکنم نمی تونم از هر چی دلم میخواد بنویسم . گاهی اوقات یاد بعضی چیزا میافتم ، گاهی دلتنگ بعضی آدمها و بعضی لحظات میشم اما این اصلا به این معنی نیست که من در کل دلتنگم .
از اینکه این همه ازم احوالپرسی کردین و شرمنده ام کردین ممنونم . من سعی میکنم در زندگی آدم رکی باشم و با خودم و اطرافیانم تعارف نداشته باشم و حتی شاید این رک بودن گاهی به نظر یک جور گستاخی و بی ادبی بیاد اما من چنین منظوری ندارم . فقط بی تعارفم . ازتون خواهش میکنم شما هم با من بی تعارف باشین .
گلودردم هم بهتر شده و از صدقه سر همین وبلاگ از دیشب تا حالا یک قابلمه بزرگ سوپ دارم که الان میرم سراغش . فقط هنوز نمی تونم برای خودم هضم کنم که سوپ باید بخورم یا شرمندگی ؟؟؟
6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ایشالا زودتر خوب بشین !

Anonymous Anonymous said...
مسلما باید سوپ بخوری تا حالت خوب بشه دوست جونم.
اینجا هم وبلاگ خودته و از هرچی دلت میخواد باید راحت و آسوده توش بنویسی.اصلا هم خودت رو معذب هیشکی نکنی.همین رک بودنته که کلی به دل میشینه و باعث میشه بقیه هم باهات رک باشن(یعنی باهات تعارف نداشته باشن) خوشگل خانمی.
انشاالله زود خوب بشی.
:*

Anonymous Anonymous said...
maloomeh soop bokhor ta zoodi khoobe khoob beshi. doshmanet sharmandeh bashe. hala niki joonam kami ham az in ghodrate taze kashf shode at soo estefadeh kon. agar havase chizi ro dari inja azash benevis ta iki saniei biad dareh khoonatoon. badam nist ha.

Anonymous Anonymous said...
عزیزم در واقع من عاشق همین رک بودنت شدم.تکلیف خودت و مردم رو زود معلوم میکنی .منم دارم رو خودم به شدت کار میکنم.راستی پست مریضی و تنهایی رو من خیلی تاثیر بدی گذاشته.تازه دوزاریم افتاده که راست میگی ها.ولی خوب فکر بد نکنیم.به قول امروزی ها مثبت اندیشی چارش هستش)چشمک)

Anonymous Anonymous said...
راستی نیکی جون کاشکی یه پستی بنویسی راجع به اینکه بعضی وقتها هوای اونهایی رو میکنی که خیلی دوستشون داری و براشون بال بال میزنی اونوقت چارش چیه؟من این روزها این فکر افتاده تو سرم و نمیدونم چی کار کنم

Anonymous Anonymous said...
سلام نیکی عزیز مبلاگتو دوست دارم