2007/05/30
دوباره روز آغاز
اومدم یک چیزی به مناسبت این روز لعنتی بنویسم با خودم گفتم بذار ببینم پارسال این موقع حال و احوالم چطوری بوده . دیدم همونایی که الان می خواستم بنویسم رو پارسال نوشتم . پس دیگه چه کاریه تکرارشون کنم . هنوزم نظرم در مورد شب و روز تولدم همونه که بوده .


اما یک فرقی کردم اونم اینکه امسال از همه کسانی که تولدم رو تبریک گفتند ومی خوان بگن و به خاطر من خودشون رو تو زحمت انداختند هم تشکر میکنم و هم معذرت خواهی به خاطر اینکه من اون چیزی که اونا فکر میکنند نیستم و معمولا کمتر از اون چیزی که باید ، از خودم احساسات نشون میدم . قبلا این معذرت خواهی رو نمیکردم . حالا امسال اینجوریه شاید سال دیگه تشکر هم نکنم . خیلی امیدی به بهبود اینجانب در این مورد نداشته باشین .
اما با همه این حرفها امروز قصد کردم یک کیک جدید درست کنم که باز هم مثل همیشه متاسفانه فقط عکسش نصیب شما میشه . چقدر بدجنسم من .


10 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نیکی جان تولدت مبارک عزیزم.تو همیشه و در همه حال چه دلت بخواهد یا نخواهد همان خانم گل و خوش سلیقه ای هستی که دوستش دارم . امیدوترم سالهای سال پر از عشق و ذوق زندگی باشی . در ضمن بی صبرانه منتظر دیدن عکس کیک و حسرت خوردن برای آن هستم.

Anonymous Anonymous said...
tavalodet kheili kheili mobarak bashe khanoome gol!

Anonymous Anonymous said...
حالا که قرار نیست تشکر بشه منم فقط در یه جمله می نویسم... زادروزت مبارک...

Blogger Ng.A. said...
تولدت مبارک...
و همون عکس هم خیلی عالیه. حوصله داشتی دستور پختش رو هم برامون بذار که خودمون لااقل درست کنیم و تولدت رو در هر جایی که هستیم جشن بگیریم :)

Anonymous Anonymous said...
تولدت مبارک نیکی جان
کیک را هم جای من دو لپی بخور که این روزا بدجوری در حسرتشم:(

Anonymous Anonymous said...
تولدت مبارک

Anonymous Anonymous said...
مجبوریم با بدجنسی ات بسازیم چون بیشتر از بدجنسی دوست داشتنی و معرکه ای.
:*
مبارک ها باشه
(نزنیم تو رو خدا)
:دی

Anonymous Anonymous said...
midunam ke khoshet nemiad vali tavalodet mobarakkk .....

Anonymous Anonymous said...
تولدت مبارك ، شاد ،سلامت، سرزنده و سرافراز باشي.

Blogger هما said...
تولدت مبارک نیکی جان، البته با تاخیر همزاد خردادی