2007/06/19
کادوهای خوشمزه
چرا من این همه ایده خاک گرفته دارم که حتی جرات عملی کردن یکیشون رو هم ندارم ؟

........................................................

خواهره یک کادوی تولد بهم داده که خیلی دوست داشتنیه . ازون کادوهاست که خودم هیچوقت بهش پول نمی دادم اما از داشتنش خیلی خوشحال شدم . کلا امسال کادوهای تولدم بیشترشون اینجوری بود .

اینم عکس کادوی خواهرک . نقاشی روی فنجون اثر معروف " گوستاو کلیمت " نقاش اتریشی هستش .
پاریس که بودیم به عنوان یادگاری برای خودمون یک آینه های کوچیکی خریدیم که آینه من دقیقا همین نقاشی روشه .
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
تولدت مبارک نیکات ....به به چه فنجون خوشگلی مبارکه

خیلی عجیبه!
بارها شده همزمان با یکی دیگه از وبلاگ نویسها از چیز مشترکی اسم بردیم یا حرف زدیم ،بدون اینکه همدیگه رو بشناسیم یا هیچ زمینه مشترکی داشته باشیم!
قضیه این گوستاو کلیمت هم از این جریانات مشابه است،تازه فیلمی بر اساس زندگیش بدستم رسیده بود و همین دیروز در موردش کمی نوشتم...

این جریان بچه عربها رو به چشم دیدم ولی تو وایلد وادی!
که متصدیهای آفریقایی و خاور دور را دست مینداختند و به تذکرات ایمنی موقع تیوب سواری اهمیتی نمی دادند،اونها هم بدبختها جرات نمی کردند خودشون برخورد کنند ،به یک مدیر بخش که عرب بود می گفتند که تذکر بده!