2007/08/01
یک کشف جالب
شماره یکم مجله اطلاعات بانوان . دوشنبه ، دوازدهم فروردین ماه یکهزار و سیصد و سی و پنج .
بها : پنج ریال
میشه نتیجه گرفت که خانم های ایرانی از همان زمان پیش بینی تحریم کشورمون رو از جانب آمریکا میکرده اند و به شدت به فکر کم کردن وابستگی ها از دولت های اجنبی بوده اند . کسی چه میدونه شاید الان از "رازک" در تولید انرژی هسته ای هم استفاده میشه .
چقدر زندگی ها ساده بوده .
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
این تکه های مجله رو که میذاری من رو یاد مجله های ستاره سینما میندازه.یادمه بابام کلی از این مجله ها داشت.کلی که میگم تقریبا همه سریش رو فکر کنم چون پنج شش تا کتاب جلد شده خیلی قطور بود.اینقدر من این مجله ها رو ورق میزدم که نگو.کلی هم از همین تبلیغات باحال توش بود.کلی هم داستانهای آب دو غ خیاری که خیلیهاش رو یواشکی می خوندم.آخه مثلا اجازه نداشتم داستانهاش رو بخونم.این سری که بابام اومد بهش گفتم شده یکیش رو برام بیاره گفت تو جمع و جور خونه همش رو داده به یکی از دوستاش.کلی با این تیکه ها یاد اون مجله و اون روزا می افتم.

Anonymous Anonymous said...
mamane manam majaleye khandaniha ro dade bud ketab karde budan. manam eshgham ine ke in majale ro varagh bezanam va bekhunam...

می بینید چه عشقی در زیر و رو کردن خاطرات گذشته داریم؟ حالا از همه این دوستان و عاشقان سینه چاک گذشته زرد و رنگ و رو رفته باید پرسید از عناوین جدید و انتشارات به روز دنیا چه خوانده اید و مرتب ورق میزنید؟؟
البته این حسن! استفاده از مطبوعات قدیم برای استنتاجات جدیده، ایده بامزه ای بود که به جای خودش دستتون درد نکند!