2007/09/11
توضیح
در واقع رویه اصلی مبل ها همون سرمه ای ها بود . اما چون یک خرده رنگ و روشون پریده بود مامانم یک رویه موقت براشون درست کرده بود که همون صورتی ها بودند . من اصلا از اونا خوشم نمی اومد . هم گل و گشاد بودند و هم رنگشون خیلی مرده بود . از جنس پارچه اش هم خوشم نمی اومد . این شد که پارچه سبزها رو خریدیم و رویه مبل ها رو عوض کردیم .
من میگم آدم اگه رفتگر هم میشه باید کارشو درست انجام بده . بعضی کارها فقط فنی هستند اما خیلی از شغل ها هستند که ضمن فنی بودن ، هنری هم هستند . مثلا کسی که رویه مبل ها رو عوض کرد یک مرد جوان خیلی خوش قیافه و تر وتمیز بود که من خیلی به کارش اعتماد کردم و احساسم این بود که کارش هم تمیز خواهد بود که انصافا هم بود . اما یک نکته ای رو در دوخت رویه تشکچه های مبل ها رعایت نکرده که کاملا برمیگرده به قسمت آرتیستی کارش . اگه نگاه کنین میبینین که خطهای چهارخونه ها با هم جفت نیستند در صورتی که کلی پارچه هم اضافه اومد . این چیزی بود که به چشمش نیومده بود و وقتی بهش گفتیم تازه متوجهش شد . اینجا فقط یک کم ذوق و سلیقه کم بوده و یک نگاه دقیق .
6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خوب شد توضیح دادی منکه تو خماری رنگها مونده بودم..اخیش حالا فهمیدم چی بود چی شد..در ضمن دیزاینش خیلی با سلیقه بود مثل همیشه

Anonymous Anonymous said...
be nazare man un mosavi nabudane rah haye dohskha ye juri bamazash karde...

Blogger نازنین said...
خوش به حال مشتری بعدی این آقای رو مبلی دوز.چه رومبلی شیکی ازش تحویل میگیره.

Anonymous Anonymous said...
نتیجه ی سلیقه و ایده ی تو و کار آقای رومبلی دوز و اعتماد مامان، عالی از آب دراومده. من کلی ایده گرفتم از این کارت. در ضمن من فکر می کردم کاغذ دیواری گرون باشه و در مقابل رنگ، مقرون به صرفه نباشه، اما چه خوب که اینطور نیست؛ چون من کاغذ دیواری رو خیلی دوست دارم

Blogger سمیرا said...
merci az tozihe khoobet
ghesmate 4khoone mashhood hast ama hamooni ke khodet gofti.deghat mikhaste ke oon aghahe nadashte
barakse mamane man enghadr be in chizha ahamiat mide

Anonymous Anonymous said...
نمی دونم چه طوریه که اینا همشون بی دقتن.از این خرابکاریها همشون میکنن چه رو مبلی چه سرامیک کف زمین .
مامان منم آخرین بار که رفتم خونشون دیوارهای اطاق خوابهاش رو کاغذ ئیواری کرده بود که خیلی هم قشنگ بود.چه طرحهای باحالی اومده.