2007/09/29
ای خدای بزرگ
به تمام بندگانت ( البته نه تمام تمام ) عمر طولانی و پول ناتمام عطا بفرما و صد البته شعور و لیاقت استفاده از لذت های بزرگ و بی نظیری مثل سفر کردن .
خدایا ما را درگروه همان بندگان قرار بده . پول زیاد ندادی عیبی نداره اما سفرهای زیاد فراموش نشه . تو که منو میشناسی زود قاطی میکنم ها .
شانس آوردیم که پروازمون تاخیر نداشت . چون شنیده بودم که پروازهای اخیر ایران ایر به سوئد حتی تا دوازده ساعت هم تاخیر داشته اند . از این لحاظ که پرواز مستقیم بود خیلی راحت بود اما از وضعیت فرودگاه مهرآباد که خیلی وقت بود نرفته بودم و از صندلی های شکسته و داغون هواپیما و برخوردهای غیر حرفه ای مهماندارهای نازنین چیزی نمیگم که جز اعصاب خرد شدن چیزی نداره .
هوا اینجا اونقدرا هم سرد نیست . من که کیف میکنم . تو حومه شهر استکهلم هستیم . طبیعتش خیلی قشنگه . همه جا پر از جنگله .
یکشنبه اولین کنسرتمون برگزار میشه در یک سالن تآتر قدیمی در شهر استکهلم . این برنامه به مناسبت هشتصدمین سال تولد مولانا برگزار میشه .
یک گشت یک ساعته با ماشین توی شهر زدیم و تا حدودی با فضای شهر آشنا شدیم اما گشت و گذار میمونه برای بعد از اولین اجرا که همون یکشنبه ست . دور و بر این جایی که مستقر شده ایم فضای سبز خیلی قشنگی داره . یک جاییه مثل شهرک "اسپرینگ" در دبی . پر از ویلاهای کنار هم ولی پر از جنگل و درخت و گل .
چند وقتی بود آشپزی نکرده بودم خیلی دلم تنگ شده بود . این شد ه دیشب تصمیم گرفتم خورشت بادمجون درست کنم و این کار رو کردم . امروز ناهار پلو با خورشت قیمه بادمجون دادم به دوستام . جاتون خالی .
پاییز روی تمام درختها رنگ نارنجی و قرمز پاشیده . خیلی قشنگه . خیلی .
8 Comments:
امیدوارم خوش گذشته باشه!
این عکس درختی از گونه زالزالک هست یا زرشک؟؟

Anonymous Anonymous said...
bah bah..delamo ab andakhti. omidvaram concert khoob pish bere

Anonymous Anonymous said...
آمین برای دعاهات .
امیدوارم که حسابی حسابی بهت خوش بگذره و خیلی خوش به حال دوستات که خوش بادمجونی که دستپخت تو باشه رو میخورند.
:*
خوش باشی الهی

Anonymous Anonymous said...
salam va safar khosh niki jan...ye aminnnnn vase doahat.manam safar ro doost daram ama fekr konam safaraye doostane bishtar khosh migzare......age ideh jan ro didi salame mano behesh bereson va rogina ro ye boose bozorg bekon.....movafagh bashin hamegi..

Anonymous Anonymous said...
نیکی جون پست قبل چندبار کامنت گذاشتم که نمیشد پستش کرد


سفر خوبی داشته باشید..حتما با خواهری خیلی خوش میگذره

موفق باشید

Anonymous Anonymous said...
اونقدر برات خوشحالم که حد نداره....با این سفرنامه هات ما رو هم همراه خودت میبری.....خوش بگذره

Anonymous Anonymous said...
Niki jan khili khoshhal shodam ke bahatoon sohbat kardam be omide khoda barnamatoon ham khoob pish mire o dige az 2 shanbe ye gharar bezarim betoonim hamo bebinim behet zang mizanm, ye AMIN ham vase doahat :) be omide didar

be mamane Farin: peyghameto khodam gereftam! mersi az mohabtet azizam

Anonymous Anonymous said...
behet khili khili khosh begzare,
ideh va roginaye gol ro ham az tarafe man beboos lotfan, rasty midooni man asheghe in mive hastam ke axesh ro gozashty! ba bastay inja mikhooran va ya morabash mikonan.
vali inja alan dige tamoom shode !! ye mah ghabl dashtim!!!