2007/11/11
سوال
میدونین ما مشهدی ها به این نون خامه ای ها چی میگیم ؟
12 Comments:
بهش میگی نارنجک....بوم

Anonymous Anonymous said...
vayyyyyyy, manam mikhammmmmmmm!!

Anonymous Anonymous said...
من وقتی مشهد بودم عوضی میگفتم موشک....میدونستم یک ماده انفجاریه ولی فراموش میکردم....(چشمک)به هر حال منهم میخوام....یادم باشه فردا برم بخرم که ناکام از دنیا نرم.....

Anonymous Anonymous said...
vaghti bache boodim, dabestani, mgoftim narenjak, vali bad ha shod noon khamei
man etefaghan dirooz az ina didam, to ye maghaze irani, delam khast vali nakharidam, chon mazze male irano nemide
t

Anonymous Anonymous said...
نیکی..روز بارونی کار برام درست کردی..نیشخند..چشمک

من چه جوری برم نون خامه ای بخرم تواین بارون

..من عاشق این شیرینیم
نوش جونت..نه من نمیدونم چی میگین

Anonymous Anonymous said...
میگیم نارنجک!؟
:)

Blogger مامان غزل said...
برم از شوهر مشهدی الاصل ام تقلب بگیرم و بیام. اما تو دیگه چرا خوددتو گداشتی توی قالب مشهدی ها؟ من تعصب دارما! گفته باشم... بازم اینجا شد جای رسوا کردن. هه هه هه!

Blogger Unknown said...
من که با این حال گرسنگی بهش میگم عشق، جیگر، سک س ی. شماها چی میگید؟

Anonymous Anonymous said...
narenjakkkkkkkkkkkkkkkk!!!

Anonymous Anonymous said...
چه سخت...خوب ميگن نارنجك ديگه....

Anonymous Anonymous said...
miGin befarmai meyl konin.. :D

Anonymous Anonymous said...
مشهدي ها چيزي نميگن بقيه اسم اشتباهي ميگن