2007/11/19
دوستای هم مدرسه ای بعد از چند سال دوباره دور هم جمع شدند بدون من . آخرین بار چهارسال پیش من این آدما رو دور هم جمع کردم . بچه ها برام از اون روز که بدون من دور هم جمع شده اند چند تا عکس فرستاده اند . پانزده ساله که همو میشناسیم . یعنی بیشتر از نصف عمرمون . بعد از پانزده سال چقدر قیافه هامون تغییر کرده . چقدر بزرگ شده ایم . فکر کنم بار دیگه ای که دور هم جمع شیم دیگه پیر شده باشیم . جالبیش به اینه که حتی وقتی بعد از چهار سال به هم میرسیم انگار فردای آخرین دیدارمونه .
ازین قسمتهای احساساتیش بگذریم . اینبار که عکسای بچه ها رو دیدم یک مسئله ای خیلی توجهم رو جلب کرد . تقریبا هشت نفر از یازده نفر یک عملی تو صورتشون کرده بودند . بیشتری هاشون دماغ ها رو سپرده بودند به تیغ جراحی . حتی بعضی هاشون بدون دلیل اینکار رو کرده بودند . دماغاشون عیبی نداشت !!! یکی دو نفرشون یا لبشونو یا گونه شونو باد کرده بودند . خلاصه تا چند دقیقه داشتم میگفتم ای وای این دماغشو عمل کرده . ای وای اون لپشو باد کرده . چرا لبهای اون یکی شبیه بادکنک شده و ..... .
وقتی میرم تهران به طور کلی و عمومی احساس میکنم همه دخترا شکل همن . همه هیکل ها ، دماغها ، آرایشها ، لباسها . انگار همه رو ریختن تو قالب و درآوردن . کمتر تیپهای مستقل میبینی .
نظر شخصی من در مورد عملهای زیبایی اینه که فکر میکنم برای سن و سال زیر سی سال خیلی زوده که آدم بره گونه بذاره و لبشو باد کنه و پف زیر پلکشو برداره . اما برای سن های بالا گاهی واقعا موثره هم تو روحیه و هم تو قیافه .
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نیکی جون من فکر کنم من تنها کسی هستم توی دور وبری هام نه جاییم باد کردست نه عملی..اخه من توی یه باغ دیگم..خنده

Anonymous Anonymous said...
be ghole jazayerie dumas too iran bini bara dokhtara faghat ke ye abzare tanafosi nist tamame sarneveshteshoon bein bastast!!!va hichmeghdar az hoosh o estedad va jazabiyat nemitoone jobranesh kone...

Anonymous Anonymous said...
che jaleb, manam daghighan mikhastam ye post rajebe in matlab benevisam.. kheili bahat dar in mored movafegham: engar hame ro az ruye ham chap zadan, in honarpishehhaye tv iran ro ham ke mibini hamashun hamintorian!!
miduni shayad dalilesh ine ke faghat hamun hgerdi surat birune dighe baraye hamin hame balaii saresh miaran aghe mitunestan rahat lebas bepushan ya muhashuno dorost konan bedune rusari fekr nemikonam inghadr amale zibaii dashtim....