2007/12/06
سلمونی
دیروز بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم که آیا برم آیا نرم ، از خونه رفتم بیرون ، از خیابون رد شدم و بعد از پیمودن سی قدم رسیدم به یک سلمونی . رفتم تو . یک دفعه احساس کردم وارد لوکیشن فیلم " کارامل " شده ام . یک آرایشگاه زنونه عربی که موزیک عربی هم در فضاش جاری بود . چند تا دختر جوون مشغول کار بودند . گفتم میخوام موهامو کوتاه کنم . یکیشون منو راهنمایی کرد و بعد از چند تا سوال و جواب در مورد مقداری که میخوام کوتاه کنم شروع به کار کرد .
یک تلویزیون کوچولو روی میز جلوی من بود که گاهی بهش نگاهی میکردم . فکر میکنین چه چیزی داشت از تلویزین پخش میشد ؟ سریال یانگوم با زیرنویس عربی . از یکی از شبکه های سراسری دبی . ای بابا خفه شدیم بس که یانگوم دیدیم .
این اپیدمی شدن گاه به گاه یک سریال در ایران واقعا آدمو به فکر میبره که مردم چقدر بیکارن . آخه یانگوم چی داشت که اینقدر گنده اش کردن ؟ تو این گزارشهایی که از پشت صحنه این سریال تهیه کرده اند و با عوامل سریال صحبت کرده اند همش میگن که خانوم های ایرانی خیلی از شخصیت یانگوم خوششون میاد چون احساس نزدیکی میکنن با این شخصیت . من نمی فهمم چه ربطی داره ؟
آقای مجری که گزارش تهیه میکرد و با خانوم یانگوم مصاحبه میکرد بهش گفت اگه شما اسم خودتون رو به زبون فارسی در گوگل سرچ کنین به پنجاه و دو هزار مقاله و مطلب میرسید . یانگوم شاخ درآورده بود و لابد با خودش فکر کرد مردم ایران چه بیکارن میشینند در مورد من مقاله مینویسند . ( الان این مطلب هم اضافه میشه به اون پنجاه و دو هزار )
1 Comments:
مرسي از تعريفتون!
پس عربها هم يانگوم زدگي پيدا كردند؟؟