2007/12/25
اول خودتون رو معرفی کنید !
وقتی خوابم و تلفن زنگ میزنه همیشه سعی میکنم یک جوری جواب تلفن رو بدم که مثلا من خواب نبودم اما مگه ممکنه ؟ خیلی تابلوئه که خواب بودم . صدای خش دار و گرفته و در بعضی موارد جملات پرت و پلایی که تحویل آدم اونور خط میدم حسابی دستمو رو میکنه . حالا به همه اینا اشتباه گرفتن کسی که تلفن زده رو با یک کس دیگه هم اضافه کنید که دیگه نور علی نوره .
امروز صبح تلفن زنگ زد و منم با یک حالت خیلی سرحال که یعنی من خواب نبودم جواب دادم و به خیال اینکه یکی از دوستای بدجنسمه که همیشه زنگ میزنه تا مچ خواب بودن منو بگیره ، کلی بهش جوابهای پرت و پلا دادم و در آخرین جملات مکالمه متوجه شدم که آدم پشت خط از ایران داره زنگ میزنه و این اولین باره که من دارم با ایشون صحبت میکنم و اصلا هیچ ربطی به چیزایی که من بهش گفتم نداره . تمام تلاشم رو برای لحظات آخر کردم که یک کم همه چیز عادی به نظر بیاد دیگه نمی دونم موفق شدم یا نه .
خواب آلو بودن من به جای خود ، حالا که فکر میکنم میبینم یک خرده هم اشکال از آدم اونور خط بوده . آدم وقتی برای اولین بار زنگ میزنه به کسی که تا به حال ندیده و نمیشناسه ، اولین جمله ایه که باید بگه اینه که " سلام . من فلانی هستم . " اینجوری خیلی بهتره .
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
dar zemn har vaght ham shomare jaeero eshteba migirim hatman begim bebakhshid eshteba gereftam .man bara khodam pish oomade ke bad az ghat kardan taraf zang zade ke khanooomm chera mozahem mishin,albate adam bayad be nazaram kheyliii bikar bashe bara ye hamchin kari.....

Anonymous Anonymous said...
comment bala ro man gozashtam ,rebutia

Blogger Unknown said...
منم چند روز پیش باز این اتفاق برام افتاد . یکی از استادهامون زنگ زد به مبایلم . حالا خواب بودنم هیچی ، اینکه باید فرانسه حرف می زدم هیچی ، اینکه باید یه آدرس ایمیل بهش می دادم و چون کیبوردم کامپیوترم فرانسه نیست ، داشتم فکر هم می کردم که کیبورد فرانسوی چطوریه که مثلاً آندرلاین کجاش میشه !!!!!!!!!!!

Anonymous Anonymous said...
Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.