2008/01/29
من ؟!؟!؟
یک کیف خریدم که فقط دلم میخواد نگاش کنم . نمی دونم یاد چی می افتم . شاید یاد خودم در یک زندگی دیگر . احساس میکنم این کیف یک من ه در یک زندگی دیگه که شجاع تر بوده ام و جاه طلب تر . که در جایی دیگر زندگی میکرده ام . که سیگار میکشیده ام . یک جعبه سیگار نقره هم داشته ام که یک آدمی یک جای زندگیم به من هدیه داده بوده . احتمالا اون آدم رو از دست داده بودم ولی جعبه سیگار نقره همیشه با من بوده . احتمالا یک روز فقط با همین کیف محل زندگیمو ترک کرده ام و این کیف شده تمام زندگی ام برای همین ته ذهن اون یکی من مونده . انرژی اون روزها رو در خودش نگه داشته . حتما همینطوره . چه من جالبی بوده ام .
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام لطفا یه عکس بذار کیفتو ببینیم..ممنون

نكنه شما هم حالتهاي deja vuبهتون دست ميده؟

Anonymous Anonymous said...
سلام.حالتون خوبه ؟ خوب خوب !!!
امیدوارم
؟؟؟؟منوکه یادتون هست

Anonymous Anonymous said...
کاش عکس این کیفو می ذاشتی اون یکی تو ببینیم! :p