2008/10/29
ما گاهی یک چیزهایی از خودمان به آگاهی دوستان و دشمنان می رسانیم که اشتباهی اشتباه می شود .
البته ما بیشتر این آگاهی ها را در سایت نسبتا محترم " صورت کتاب " یا همان " فیس بوک " به اطلاع می رسانیم و نه درمکان های خیلی خیلی عمومی مثل این خانه بی در و پیکرمان . جذابیت این به آگاهی رساندن ها برای ما همانا شنیدن و دیدن عکس العمل دیگران است از آنچه ما به آگاهیشان رسانیده ایم .
گاهی اوقات چیزهایی از ته دلمان می گوییم که خب چون خیلی از ته دلمان آمده بیرون ، معنا و مفهمومش را کمی تا قسمتی از دست داده و این می شود که هیچ پیامی هم ندارد جز برای دل خودمان . اما گاهی اوقات چیزهایی که می نویسیم هیچ ربطی به سر و ته دلمان ندارد و چیزی جز حقیقت نیست و آنوقت است که وقتی با عکس العمل های خیلی عمیق و معنوی مواجه می شویم کمی جا می خوریم و البته کمی فسفر می سوزانیم که ببینیم چه گفته ایم و حتی گاهی وقت ها لبخندی می زنیم و در دلمان می گوییم " دمت گرم و سرت خوش باد ! چه فکر می کردیم ، چه شد ! "
حالا ما امروز به آگاهی دوستان رسانیدیم که بابام جان " زمستان است ! " و بعد هم منزل را به قصد تفرج روزانه ترک نمودیم . وقتی برگشتیم با سیلی از پیغام های معنوی و شاعرانه مواجه شدیم و بسیار متعجب شدیم که این جمله چقدر می توانسته پی غام و پس غام داشته باشد و اینطوری شد که باز لبخندی زدیم از سر رضا !
.
.
.
.
حالا بار دیگر به آگاهیتان می رسانم که " زمستان است " .
از همان زمستان ها که خورشید کمی رویش را از زمین می گرداند و دمای هوا کمی تا قسمتی زیاد ، پایین می آید که می شود گفت " هوا بس ناجوانمردانه سرد است ! " .
حتی در بعضی قسمتهای این کره گرد یک چیزهای سفیدی به نام برف هم از آسمان می بارد که در چنین مواقعی باید حسابی خودتان و خودمان را بپوشانیم که در چنین شرایطی ممکن است بعضی ها در دلشان بگویند " سرها در گریبان است ! " .
و خب همین دیگر .
واقعا همین .
" زمستان است " .







1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
sarha dar gariban ast , salamat ra nemikhahand pasokh goft , ...

age barfam omad:
panbeh mibarad az ien kohne lahaf , dar lahafe falak oftade shekaf

!!!

agar ham adam barfi sakhtid , mesle hamishe ya havij nist ya zoghal ama shalgardani hast ke be dore gardanash bepichid :)