2012/08/20
گاهی اوقات فکر می کنم اگر تمام سطل آشغال های خانه را خالی کنم و زباله ها را از خانه بیرون ببرم حالم بهتر می شود . 
گاهی اوقات فکر می کنم اگر تمام لباس های کثیف را بشویم و روی بند پهن کنم حالم بهتر می شود .
گاهی اوقات فکر می کنم اگر یخچال را سر و سامان بدهم و از خوردنی های موجود در یخچال خوراک خوشمره ای بسازم حتما حالم بهتر می شود . 
گاهی حتی فکر می کنم اینکه حالم خوب نیست شاید مربوط به تفاله های قهوه صبح باشد که در قهوه ساز مانده است . 
اما هیچ کدام از این ها نیست که نیست که نیست .
..
2 Comments:
Blogger F i r o u said...
ey baba...hale hichkas khoob nist

Anonymous Anonymous said...
تو دیگه چرا؟! تو که همیشه مثبت بودی!
منم این حس ها رو دارم! ولی من هنوزم وقتی همه جا رو تمیز می کنم حالم خیلی خوب می شه. عاشق اینم که دوش بگیرم و خانه همه تمیز باشه و برای خودم یه قهوه خوشمزه درست کنم....