2006/10/21
همه چی
یک چیز خنده دار بگم تا یادم نرفته و اونم اینکه پریش تو خواب یک دفعه زدم تو دهن پژمان . عمدا نبود . اومدم بچرخم احساس کردم یک عالمه جا دارم و دستامو باز کردم و یک دفعه با پشت دستم فرود اومدم تو دهن این پژمان طفلکی . نمی دونم چقدر تو خواب برق ازش پریده ؟ تنها کاری که کردم همونطور که دستم رو دهنش بود چشمامو باز کردم و دیدم اونم چشماشو باز کرده و داره منو نگاه میکنه . یک لبخندی زدم و گفتم ببخشید و سریع رفتم که ادامه خوابم رو ببینم . دلتون سوخت برای پژمان ؟ این که چیزی نیست . بابای یکی از دوستای پژمان تو خواب دست زنشو شکسته چون خواب دیده یک گرگ بهش حمله کرده و اونم داشته حال گرگه رو میگرفته . نگو اون گرگه دست زن بد بختش بوده .
الان کانال متزو داره یک رسیتال پیانو پخش میکنه . دستای این آقای نوازنده خیلی شبیه دستای امیر صرافه ( استاد پیانومون ) که خیلی هم قشنگه . یعنی من خیلی از اکول دستش خوشم میاد . یاد کلاس پیانومون بخیر . چه بستنی خورونی راه انداخته بودیم سر کلاس با نغمه . بستی چوبی های کاله . چه مزه ای میداد . اینقدر شلوغ بازی درآوردیم تا آقای صراف خیلی محترمانه ساعتهای کلاس هامونو جدا کرد که ما به پست هم نخوریم .
دیگه اینکه ای جماعت اینترنتی به هوش و آگاه باشید اون بلایی که چند ماه پیش سر من اومد سرتون نیاد . من در دو روز گذشته دو بار لینکهایی دریافت کردم که توش ازم آی دی و پسورد یاهو میخواست . نکنید اینکار رو . آی دی و پسوردتون رو هیچ جا وارد نکنید هرچقدر هم که تیتر لینک جالب بود از خیرش بگذرید که اصلا ارزش هک ( حک ) شدن رو نداره . از ما گفتن . الان یکی از دوستامون از ایران زنگ زد و همون داستانی رو تعریف کرد که برای من اتفاق افتاد و بعضی ها رفتند به یک حسابی پول واریز کردند به گمان اینکه دارن برای دوستشون پول واریز میکنند . از ما گفتن بود .
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نیکی جان به هردوتون انشالله کلی خوش بگذره.البته به قول همسر عزیزت به هر سه تون..لنشاله ماشینتون اذیت نکنه و سفر خوبی داشته باشین.عکس یادت نره هااااا.جای منم کیف کن که با بچه نمتیونیم اون همه ره رو بریم..........بوس.