2007/11/21
تولدت مبارک
ای کاش اینجا بودی .
امروز خیلی یادت بودم .
هرچیزی منو به یاد تو می انداخت .
باور نمیکنی ؟
الان بهت میگم .
سبزی های تازه و خوش آب و رنگ رو که دیدم خیلی افسوس خوردم که الان اینجا نیستی چون میدونی از وقتی تو رفتی ما سبزی خوردن نخریدیم . همینطور که داشتم به سبزی خوردن ها نگاه میکردم و اشک تو چشمام حلقه زده بود تلفنم زنگ زد و یک نفر یک داستان خنده دار برام تعریف کرد . خب معلومه که منم قضیه سبزی ها رو فراموش کردم و غش غش خندیدم .
نه ، صبر کن ، بازم هست . وقتی می خواستم خریدهامو از صندوق عقب بذارم تو چرخ دستی باز خیلی یادت افتادم . آخه خیلی کار سختیه و من همیشه به بهانه اینکه میخوام ماشین رو پارک کنم از تو میخواستم که اینکار رو بکنی .
یک چیز دیگه هم هست . امروز خیلی هوس کردم برم یک رستوران درست و حسابی . دلم میخواد یک پول قلمبه خرج رستوران کنم اما تو که منو میشناسی . خیلی خسیسم . برای همین هم خیلی یاد تو افتادم . اگه اینجا بودی حتما مجبورت میکردم منو ببری رستوران . میدونم که همیشه عاشق این بودی که منو ببری رستوران . اینو بارها بهم گفته بودی . یادت که هست .
....................................................
کی یادش هست که بیست و چهار سال پیش در چنین روزی چه غذایی خورده ؟
من یادمه .
امروز به یاد بیست و چهار سال پیش با بابا و مامانم چلو کباب میخوریم . یک کیک هم خریدم که باز به مناسبت همون روز بخوریم .
تولدت مبارک . حسابی سورپرایز شدی . نه ؟
دنیا خیلی کوچیکه .
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ashke ma ro dar avordi...jash khali nabashe, tavalodesh mobarak.

Anonymous Anonymous said...
niki joonam tavalode khaharat mobarak bashe ishalah bazam hame dore ham jam mishin va mana mibartet resturant khooshmaze vali be nazare man pasho boro be yade oon rooz ye chelo kabab bezan be rag ke koli vasat khatere beshe oon vaght 24 sal dige bazam yadet mimoone ke ye ham chi roozi rafti tanhayi chelo kabab khordi.

Anonymous Anonymous said...
توی خواب داشتم این آهنگ رو بعد از مدتها می شنیدم ولی یه قسمت از شعرش رو یادم نمیاد. پریسا خونده فکر کنم تو نوای جشن هنر:
ما برفتیم و تو دانی و دل غمخور ما
بخت بد تا به کجا میبرد آبشخور ما
از نثار مژه چون ...
قاصدی کز تو سلامی برساند بر ما
من رو نوار اینو داشتم که پیداش نمیکنم اگه ام پی 3 داشتی و فرستادی که خوشحالم کردی هزار تا

Anonymous Anonymous said...
tavalode khahareton ro tabrik migam.omidvaram saliyane sal shad va khosh va khoram bashan.

Anonymous Anonymous said...
salam
age mishe ax haye bishtari az dobey bezar.mamnoon...

Anonymous Anonymous said...
اشک من هم در اومد...به یاد خواهری که از من دوره... خواهر موجود نازنینه

Anonymous Anonymous said...
تولدش مبارك.غصه نخور زودي باز ميبينيد هم رو.